Добродошли

Хвала на посети!
На жалост тренутно немам времена да преведем и уредим све постове у Српској верзији блога, па се извињавам свима који не нађу превод поста који су желели да погледају. Надам се да ћу ускоро имати времена да средим цео блог.


Ово је блог о мом послу, пројектима на којима сам радио и/или радим, и о неким интресантним и забавним стварима о машинским инжињерима. На овим странама можете наћи неке од мојих пројеката јер пошто радим за војску србије не могу да говорим о свим пројектима на којима радим. Моје најскорије пројекте можете видети у постовима испод овог увода.

Да би сте видели још интересантних пројеката можете пратити ознаке, као што су:
- лопатице авионских мотора

- делови авиона

- модели за ваздушни тунел

...итд...

Или можете отићи на САДРЖАЈ (преведени текстови су на дну листе) и наћи шта вас занима на листи свих текстова на овом блогу.

Информација о мени и моја пословна биографија налазе се на О мени страници.

За сва питања о мом послу, пројектима, блогу или за пословне понуде, молим Вас да ме контактирате помоћу формулара на Контакт страни. Такође ме можете контактирати путем скајпа помоћу "Додај ме на Скајпу" дугмета.

За оне који су заинтересовани да науче нешто о Сименсовом програму за копјутерско пројектовање Siemens NX, направио сам страницу NX TUTORIALS на којој ћу постављати линкове ка лекцијама како користити овај програм ефикасније и продуктивнније. Ова страница ће бити само на енглеском језику.

ХВАЛА!

Air tanks for the wind tunnel

Designed in Unigraphics NX1

Air tanks of trisonic wind tunnel
Model of air reservoir of MTI supersonic tunnel. To get better understanding of tanks size look of human models near tanks. Air tanks have 2600 m3 volume and are charged to 20 bar pressure while testing. Air is emptied from tanks in time from 6 s to 60 s and it run from 0.2 to 4  Mach number speed.  
Read more »

Нема коментара:

Постави коментар